کد خبر: ۱۶۵۱۳۹
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

تکذیب دعوت کلاهبرداران از مردم برای ثبت‌نام و تحویل فوری محصولات ایران خودرو

تکذیب دعوت کلاهبرداران از مردم برای ثبت‌نام و تحویل فوری محصولات ایران خودرو

ایران خودرو با تکذیب دعوت برخی کلاهبرداران از مردم برای ثبت‌نام و تحویل فوری ، فرایند پیش فروش محصولات و نحوه ثبت نام و واریز وجه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران‌خودرو با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر دعوت از مردم برای ثبت‌نام و تحویل فوری اعلام‌کرد: بخشنامه‌های چگونگی و شرایط فروش محصولات این شرکت در سایت رسمی esale.ikco.ir منتشر و همه محصولات در قالب طرح‌های فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه، پیش‌فروش عادی با موعد تحویل حداکثر تا ۱۲ماه و مشارکت در تولید با موعد تحویل حداکثر تا ۲۴ماه در قالب قرعه‌کشی بین متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین دریافت وجه در زمان ثبت‌نام از متقاضیان و پس از پایان فرآیند ثبت‌نام به وسیله سایت  فروش محصولات، کد پیگیری به فرد متقاضی اختصاص و باعلام می‌شود. علاوه براین با اجرای قرعه‌کشی به منتخبان پیامکی از سر شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ ارسال می‌شود و نتایج در پروفایل شخصی متقاضیان در سایت قابل مشاهده است. پس از واریز وجه توسط متقاضی نیز پیامک تایید واریزی وی با سرشماره اعلامی ارسال می‌شود. همچنین تمام قراردادهای تحویل‌شده به مشتریان و منتخبان قرعه‌کشی، ممهور به مهر نمایندگی ‌مجاز است.

بنابراین اسناد قراردادهای تحویل‌شده توسط شرکت‌ها یا افرادی که خود را منتسب به ایران‌خودرو می‌نامند، بی‌اعتبار و فاقد ارزش قانونی است و فروش و تحویل خودرو با قیمت‌های اغواکننده یا خارج از شرایط اعلامی از سوی این شرکت ، جزو مصادیق بارز کلاهبرداری بوده و ایران‌خودرو هیچ‌گونه مسوولیتی درخصوص ثبت‌نام‌ها و پرداخت‌های خارج از شرایط اعلامی ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ