کد خبر: ۱۶۵۴۳۶
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۶

خدمات ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک با اپلیکیشن شرکت بورسی

خدمات ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک با اپلیکیشن شرکت بورسی

ایجاد امکان ثبت، تایید دریافت، انتقال و استعلام چک در اپلیکیشن شرکت بورسی به پرداخت ملت باتوجه به چاپ و انتشار چک های جدید با رنگ بنفش از ابتدای سال ۱۴۰۰ فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت به‌پرداخت ملت اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه‌های بانک مرکزی، چک های جدید که با رنگ بنفش از ابتدای سال ۱۴۰۰ چاپ و منتشر می شود باید هنگام صدور، دریافت و انتقال در سامانه صیاد ثبت شوند در غیر این صورت کارسازی نخواهد شد. هموطنان با هدف آشنایی با فرآیند ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک می توانند چک ها را از طریق ابزارهای دسترسی به سامانه صیاد بصورت اختیاری ثبت کنند.

در همین راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده ‌شده از سوی شرکت شاپرک، برنامه موبایلی سکه نیز گزینه سامانه چک صیادی را به صفحه خدمات افزوده است. برای استفاده از خدمات، لازم است هموطنان با تلفن همراهی وارد این برنامه موبایلی شوند که سیم کارت آن متلعق به آنها است.

ثبت، تایید و انتقال چک در سه مرحله ورود شناسه صیادی برگ چک در سامانه، احراز هویت، ورود مشخصات برگ چک در سامانه برای صادرکنندگان چک یا تایید مندرجات برگ چک برای دریافت کنندگان برگ چک انجام می شود.

همچنین صادرکنندگان چک برای ثبت آن در سامانه صیاد در مرحله احراز هویت باید مشخصات کارت بانکی را وارد کنند که دسته چک را صادر کرده است. دریافت کنندگان و انتقال دهندگان چک می توانند مشخصات هر کدام از کارت های بانکی را وارد کنند.

می توان برنامه موبایلی سکه را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند کافه بازار، سیبچه و... یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#2*741*) و از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به‌پرداخت ملت به آدرسbehpardakht.com دریافت کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ