کد خبر: ۱۶۵۵۸۴
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰

تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده به شرکت های زر ماکارون و آرد زر رسید

تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده به شرکت های زر ماکارون و آرد زر رسید

رییس سازمان حمایت از اهدای تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده بر اساس معیارها و بررسی شاخص های عمومی و تخصصی سال ۹۸ به دو شرکت زر ماکارون و آرد زر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس تابش رئیس سازمان حمایت در آیین اهدای تندیس نقره و برنز به شرکت‌های زر ماکاران و آرد زر گفت: شرکت های تولیدی و صنعتی که ۱۰ تندیس طلایی دریافت کنند، افزون بر تندیس بلورین، ناظر افتخاری شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده خواهد شد.

وی افزود: دریافت ۱۰ تندیس طلایی باید بصورت مستمر بوده تا این گونه شرکت ها موفق به دریافت تندیس بلورین و حق نظارت افتخاری شوند. این‌گونه شرکت های تولیدی به عنوان ناظر افتخاری با حق رای شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده خواهند شد تا از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تندیس سازمان حمایت از مصرف کننده بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای از شرکت ها و فقط بر اساس شاخص ها اهدا می شود از مردم خواست از مراکزی که حق مصرف‌کننده را به لحاظ خدمات پس از فروش، قیمت و رسیدگی به شکایات رعایت می‌کنند مورد حمایت قرار دهند.

تابش ادامه داد: حمایت مردم از شرکت‌های تولیدی نمونه، فرهنگ مشتری مداری و تولید انبوه و با کیفیت را فراگیر خواهد کرد. گروه صنعتی و پژوهشی زر افزون بر تولید، گام های موثری در جهت محرومیت زدایی و آبادانی برداشته و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان در اولویت کاری آن است. شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف کننده متشکل از هشت دستگاه بر اساس معیارها و بررسی شاخص های عمومی و تخصصی سال ۹۸ تندیس نقره و برنز را به دو مجموعه زر ماکارون و آرد زر اهدا کرد. نگاه به سلایق مصرف کنندگان خارجی و داخلی باید در اولویت کاری شرکت های تولیدی و صنعتی قرار گیرد.

محسن امینی مدیر عامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز گفت: توجه به حقوق مصرف کنندگان و قیمت گذاری و رعایت کیفیت طراحی گروه صنعتی و پژوهشی زر قرار گرفته است. این مجموعه به عنوان صنعتگر، متعهد افزون تولید با کیفیت و عرضه محصولات ارزان به بازار مصرف به عنوان بازوی دستگاه‌ های اجرایی در خدمات رسانی به مردم عمل می کند. این مجموعه با تولید محصول با کیفیت و افزایش ظرفیت تولید و کار سیستماتیک و علمی تعامل خوبی با سازمان حمایت و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی خواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ