کد خبر: ۱۶۵۹۶۵
۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰

سه وعده ایران خودرو به تولید ۵۰۰ هزار محصول ، نبود تعهد و گیربکس تمام ایرانی
مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

سه وعده ایران خودرو به تولید ۵۰۰ هزار محصول ، نبود تعهد و گیربکس تمام ایرانی

مدیرعامل ایران‌ خودرو به عبور آمار تولید بیش از ۵۰۰ هزار محصول در هفته آینده ، نبود هیچ تعهد معوقی حتی در محصول جدید تارا و تولید انبوه اولین گیربکس تمام ایرانی ، وعده داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی با اعلام تخصیص بودجه سال آینده دولت برای توسعه موتور سه استوانه گفت: سهم حوزه تحقیق و توسعه از فروش ایران‌خودرو از ۰.۶ درصد دو سال گذشته به ۳.۴ درصد سال جاری رسیده که می‌تواند مسیر توسعه را هموارتر کند.

وی افزود: درحالی هفته آینده آمار تولید سال جاری ایران خودرو در هفته آینده از ۵۰۰ هزار دستگاه عبور خواهد کرد که تولید خودروهای مونتاژی ۶۰۰۰ دستگاه کاهش یافته و با عمل به تعهدات به مشتریان، نقش موثری در ایجاد آرامش و تعادل بازار ایفا شد.  میانگین تحویل خودرو در طرح‌های فروش‌های فوق‌العاده هم از ۹۰ روزه قرارداد به ۴۰ روز رسیده  و سال آینده هم هیچ تعهد معوقی حتی در محصول جدید تارا نخواهد بود.

مقیمی ادامه داد: محصول تارا از دستاوردهای مهم و بزرگ ایران‌خودرو در سال جهش تولید و در شرایط تحریم بوده و تا پایان سال آینده به پنج ستاره کیفی دست خواهد یافت تا بعد از دناپلاس اتوماتیک، دومین خودرو ایرانی پنج ستاره شود. همچنین بزودی گیربکس AMT نیمه اتوماتیک که درحال حاضر در سمند جانمایی و در حال طی مراحل آزمایشی است به سبد خدمات و محصولات ایران‌خودرو افزوده خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ