کد خبر: ۱۶۶۰۸۷
۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴

دارندگان سهام عدالت فعلا
مشاور سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی :

دارندگان سهام عدالت فعلا" منتظر سود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی نباشند

به گفته مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ، دارندگان سهام عدالت به دلیل عدم اقدام شرکت‌ها ، فعلا" منتظر دریافت سود ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی نباشند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پورضایی درباره آخرین وضعیت پرداخت سود سال ٩٨ سهام عدالت که طبق وعده محمدعلی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس احتمالا" قبل و بعد از عید پرداخت می شود( 400 و 200 هزار تومان برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون و 500 هزار تومانی ) به ایرنا گفت : تاکنون هیچ مبلغی از سوی شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت به حساب شرکت سپرده گذاری واریز نشده است.

وی ادامه داد: بنابراین تا زمان تکمیل فرآیند پرداخت سود از طریق شرکت های سرمایه پذیر، نباید در انتظار پرداخت سود به مشمولان سهام عدالت بود و فعلا" نمی توان اعلام کرد در چند روز مانده به پایان سال ، آیا سودی پرداخت می شود یا به سال آینده موکول خواهد شد. با این وجود پیگیری های روزانه شرکت سپرده گذاری ادامه دارد

به گفته پوررضایی، ٦٠ درصد از سهامداران در سجام ثبت کرده اند و باقی سهامداران به دلیل عدم اقدام به ثبت نام در سجام ، شماره حسابی برای پرداخت سود اعلام نکرده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ