کد خبر: ۱۶۶۲۳۵
۱۲:۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷

محصول اقتصادی ایران خودرو به زودی رونمایی می‌شود
بنابر اعلام مدیرعامل:

محصول اقتصادی ایران خودرو به زودی رونمایی می‌شود

مدیرعامل ایران‌خودرو ضمن اعلام عرضه سالانه یک محصول جدید به بازار از رونمایی خودروی کوچک اقتصادی در ماه‌های آینده با کیفیت، ایمنی و استاندارد همتراز خودروهای جهانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از مرکز تحقیقات ایران خودرو با بیان اینکه محصولات جدید بر مبنای ظرفیت و توان داخلی توسعه داده می شود در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از توان داخلی این امکان را می‌دهد تا تغییرات در محصول با اختیار انجام شود.

وی افزود: طبق نقشه راه توسعه، ایران خودرو هر سال یک محصول به بازار عرضه خواهد کرد که سعی می شود زمان را کوتاه کرد اما باید زمان سپری شود تا به سطح مورد انتظار دانشی رسید. بیش از ۹۰ درصد قراردادهای تامین محصولات جدید با سازندگان داخلی است. با داخلی سازی بخش‌هایی که در اختیار سایر صنایع است از جمله مواد اولیه صنایع پتروشیمی، عمق داخلی سازی محصولات افزایش خواهد یافت.

مقیمی از رونمایی خودروی کوچک اقتصادی ایران‌خودرو در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در مرحله طراحی مفهومی خودرو بوده که با حمایت‌های لازم در بازه زمانی حداکثر یک سال محصول را به تولید می رسد. این محصول خانوادگی و اقتصادی و کیفیت، ایمنی و استاندارد آن همتراز خودروهای جهانی است. به جای تولید یک محصول طی ۲۰ سال بدون تغییر با قرار دادن طراحی داخلی در اولویت هر سال یک محصول جدید به بازار عرضه می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ