کد خبر: ۱۶۶۳۳۱
۱۶:۹ - ۱۴۰۰/۱/۸

روحانی: اقدامات لازم برای ساماندهی بازار با سرعت بیشتری انجام شود

روحانی: اقدامات لازم برای ساماندهی بازار با سرعت بیشتری انجام شود

رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات لازم برای ساماندهی بازار باید با سرعت بیشتری انجام شود، گفت: شرایط عمومی اقتصادی در مسیر ثبات و آرامش است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به وظیفه دولت در ساماندهی اقتصاد گفت: سیاست حمایت از تولید و پشتیبانی از سرمایه گذاری برای تولید، نیازمند ثبات اقتصادی است. پیش بینی پذیری از اصلی ترین متغیرهای اقتصاد با ثبات است و نباید اجازه داد منازعات و چالش های غیراقتصادی و سیاست زدگی مخرب و روزمره سیاسی، ثبات اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری را به خطر اندازد.

وی افزود: سال گذشته با وجود دو مانع جدی جنگ اقتصادی و محدودیت های کرونایی، دولت و دستگاه های اقتصادی برای تحقق شعار جهش تولید، جهاد گرانه اقدام کردند و گام های تعیین کننده ای در این خصوص برداشته شد که نتایج بسیاری از آنها در توسعه و اقتصاد قابل ملاحظه خواهد بود.

رئیس جمهور ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف هستند پیشنهادات در زمینه تحقق شعار سال را به شکل عینی، عملیاتی و منطبق بر واقعیت های جامعه و اقتصاد ارائه کنند.

روحانی گفت: هماهنگی لازم از سوی همه دستگاه‌ها برای ساماندهی بازار صورت گرفته و شرایط عمومی اقتصادی در مسیر ثبات و آرامش بازار است اما اقدامات لازم در این زمینه باید با سرعت بیشتری انجام شود و از تحریک کاذب و ایجاد تقاضای غیرواقعی توسط برخی رسانه‌ها جلوگیری شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ