کد خبر: ۱۶۶۴۴۹
۹:۶ - ۱۴۰۰/۱/۱۴

بن بست برجام شکسته شد / محورهای جلسه ۱+۵  در سه شنبه
رئیس سازمان انرژی اتمی:

بن بست برجام شکسته شد / محورهای جلسه ۱+۵ در سه شنبه

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برجام از کشمکش های اولیه عبور کرده که موضوعی نوید بخش و به معنای شکسته شدن بن بست‌های مربوط به آغازکننده اقدامات دو طرف ایران و آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی اکبر صالحی در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس گفت : مذاکرات درباره  برجام وارد مرحله فنی شده و از کشمکش های اولیه عبور کرده که موضوعی نوید بخش و به معنای شکسته شدن بن بست‌های مربوط به آغاز کننده اقدامات است.

وی ادامه داد: مباحث جلسه حضوری سه شنبه این هفته کمیسیون مشترک برجام که در وین اتریش و در چارچوب ۱+۵ برگزار می شود مربوط به مسائل فنی، حقوقی و سیاسی است. آمریکا هم احتمالا" به این عقلانیت رسیده که ایران با وجود افزایش فشارها قوی تر شده است.

این مقام مسئول ، افزود: با چند روز صبر ، نتیجه برجام مشخص می شود که به نظر می رسد به نفع همگان بوده و منجر به حل مباحث منطقه ای و بین المللی می شود که در هم تنیده است.

صالحی با اعلام ساخت دو نیروگاه جدید در بوشهر با همکاری روسیه ، توضیح داد: هر کدام از این دو نیروگاه معادل 400 هزار متر مکعب آب شیرین کن هم خواهند داشت که منجر به سیرابی بوشهر و استان های همجوار خواهد شد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ