کد خبر: ۱۶۶۶۲۳
۱۵:۱ - ۱۴۰۰/۱/۱۷

دادستان نظامی جدید استان تهران منصوب شد / شکایت از نماینده سیلی زن

دادستان نظامی جدید استان تهران منصوب شد / شکایت از نماینده سیلی زن

رییس سابق سازمان بازرسی و قاضی ویژه رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیاردی به عنوان دادستان نظامی جدید استان تهران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، ناصر سراج قاضی ویژه رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیاردی مه آفرید امیر خسروی، محمود خاوری و... که به عنوان دادستان نظامی جدید استان تهران، جانشین غلامعباس ترکی شده در مراسم معارفه، اولویت های کاری را اجرای قانون و فرامین مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: ادامه دهنده کار دادستان‌های پیشین هستیم و اجازه نمی دهیم نیروی فاسد وارد نیروهای مسلح شود.

وی افزود: متاسفانه آمار سرقت رو به افزایش است که باید پیشگیری شود. در زمینه ترک فعل باید از نیرویی که کار نمی کند توضیح خواست. اگر قصور و تقصیری باشد برخورد و اگر نیاز به کمک از لحاظ نیرو و تجهیزات باشد کمک کرد.

بر اساس این گزارش، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح هم با اشاره به ماجرای سیلی زدن علی‌اصغر عنابستانی نماینده مجلس به سرباز راهور حین انجام خدمت، گفت: از نگاه ستادکل نیروهای مسلح، این اقدام سیلی زدن به نظم و امنیت اجتماعی است. حتی در صورت تخلف، کسی حق ندارد به سرباز وظیفه اهانت کند و باید از مجاری قانونی پیگیری کرد.

وی افزود: ستاد کل نیروهای مسلح در این خصوص شکایت دارد. وقتی سرباز صادقانه خدمت می‌کند اما حق و حقوق وی کامل پرداخت نمی‌شود، چرا باید صرفا به علت اینکه به وظیفه عمل کرده، مورد اهانت قرار گیرد؟ چنین افرادی نماینده واقعی مردم نیستند. باید با مردم صادقانه حرف بزنند. همه مردم باید قانون را رعایت کنند و فرقی بین نماینده و سردار نیست. کسی که قانونگذار است اما قانون را رعایت نمی کند چه انتظاری از بقیه می‌رود؟

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ