کد خبر: ۱۶۷۲۱۳
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۲/۱

توضیحات روحانی درباره سه گام اساسی در احیای برجام ، انتخابات و کرونا

توضیحات روحانی درباره سه گام اساسی در احیای برجام ، انتخابات و کرونا

رئیس جمهور ضمن اعلام سه گام اساسی در احیای برجام، درباره انتخابات، کرونا و ورادات واکسن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت گفت: در موضوع هسته ای، واکسن، مقابله با کرونا، معیشت مردم و تولید هیچ نظری به انتخابات نداریم و تنها هدف برگزاری پرشور انتخابات است. اگر نامزدی سنگ بیندازد یا مانع رفع تحریم شود، بداند مردم به وی رای نخواهند داد.

وی ادامه داد: درباره احیای برجام، برخی طی دو سال گذشته فیلم ساخته و روی دست آنها باد کرده بود. حالا در حال پخش کردن آن هستند ولی ماهیت خود را افشا می کنند. در احیای برجام سه گام اصلی وجود دارد. اولین گام یعنی رفع تحریم ها به عهده آمریکا، گام دوم و سوم شامل راستی آزمایی و اجرای تعهدات هسته ای از سوی ایران خواهد بود.

رئیس جمهور افزود: عده ای که ادعای سوپر انقلابی بودن دارند، حتی یک کلمه درباره تحریم حرف نمی زنند و فقط به دولت توهین می کنند. فقط می گویند اصل بر مدیریت قوی بوده و نباید ترسید. کسی نترسیده اما با دست بسته چه می شود کرد؟

روحانی گفت: واکسیناسیون کرونا برای همه رایگان بوده و بانک مرکزی غیر از آنچه تاکنون خریداری شده، ۱۰۰ میلیون دلار دیگر برای واردات واکسن اختصاص داده  و برای کسانی که در تزریق واکسن تخلف می کنند اشد مجازات در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ