کد خبر: ۱۶۷۲۵۱
۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۲/۴

سازمان بورس درخواست برگشت شکایت از فعالان غیر مجاز را به قوه قضاییه داد
با پیشنهاد بررسی با ساز و کارهای داخلی:

سازمان بورس درخواست برگشت شکایت از فعالان غیر مجاز را به قوه قضاییه داد

رییس سازمان بورس با اشاره به شکایت از فعالیتهای غیرمجاز برخی افراد در فضای مجازی ، درخواست استرداد پرونده ها و حل و فصل با ساز و کارهای داخلی را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی دهقان دهنوی طی نامه‌ای به رئیس کل محاکم دادگستری استان تهران اعلام کرد: پیرو مکاتبات معاونت حقوقی آن مرجع عالی در پانزدهم فروردین ماه در خصوص شکایات جاری این سازمان در مجمع قضایی امور اقتصادی مبنی بر فعالیت های غیرمجاز برخی افراد در فضای مجازی با توجه به پیشنهاد آن مقام که سازمان بورس می‌تواند دعاوی جاری فعالیت های غیر مجاز در فضای مجازی و پرونده های مطروحه را مسترد و با ساز و کارهای داخلی بررسی و اقدامات موضوع نامه های مذکور را به عمل آورد ضمن استقبال از این پیشنهاد سازنده، درخواست می شود پرونده ها به این سازمان مسترد شود. سازمان‌بورس آمادگی کامل دارد تا موارد اعلامی را بررسی و بکارگیری ساز و کارهای داخلی حل و فصل کند.

در اجرای نظر اعلامی آن مرجع، پرونده های طرح نشده و یا گزارش نشده به قوه قضاییه نیز در کمیته ای متشکل از مدیران ذیربط، رسیدگی و امکان بکارگیری روش های جایگزین و شیوه‌های عدالت ترمیمی بررسی خواهد شد.

در نهایت پیرو مکاتبه به عمل آمده از سوی این سازمان، استدعا دارد نماینده ریاست دادگستری کل استان تهران جهت حضور در هیات عدالت ترمیمی به این سازمان معرفی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ