کد خبر: ۱۶۷۲۸۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۵

تخفیف ۲۰ تا ۳۳ درصدی اشتراک وب سایت ره آورد ۳۶۵ به کاربران
از دیروز تا ۱۰ اردیبهشت امکان پذیر است :

تخفیف ۲۰ تا ۳۳ درصدی اشتراک وب سایت ره آورد ۳۶۵ به کاربران

وب سایت ره آورد ۳۶۵ برای نسخه پیشرفته، تخفیف ۲۰ درصدی یک هفته ای در نظر گرفت که کاربران می‌توانند از آن جهت خرید اشتراک سه‌ ماهه یا یک‌ ساله استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وب سایت ره آورد 365 که یکی از مراجع اصلی اطلاعات تکنیکال و بنیادی بورس است برای نسخه پیشرفته، تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته و کاربران می‌توانند از این تخفیف برای خرید اشتراک سه‌ماهه یا یک‌ساله استفاده کنند. البته مدت ثبت‌نام محدود و به یک هفته خواهد بود.

اگر جزو سرمایه‌گذاران یا حتی دنبال‌کنندگان اتفاقات بازار سرمایه باشید، می‌دانید که بورس در سال 1400 روند اصلاح را ادامه می‌دهد. در چنین بازاری آنچه از همیشه مهمتر است،‌ داشتن اطلاعات و آگاهی از فنون معامله‌گری است. این اطلاعات و آگاهی ریسک معامله در بورس را کم می‌کند و به فعالین بازار کمک می‌کند حتی در زمان اصلاح قیمتی بورس هم همچنان در سود باشند.

وبسایت ره‌آورد 365 که اخیراً و در ایام نوروز کمپینی برای آموزش کامل استفاده از امکانات ارائه کرده بود در کمپین جدید به‌مدت یک هفته هزینه تهیه اشتراک کاربران را 20 درصد کاهش داده است.

یکی از مدیران ارشد این سایت در این خصوص به بورس پرس گفت: کمپین آموزشی نوروزی ره‌آورد با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شد و تعداد کاربران سایت رشد چشمگیری داشت و ثبت‌نام‌ها همچنان روند صعودی دارند. از این جهت تصمیم گرفته شد برای کمک به کسانی که به‌تازگی به جمع کاربران اضافه شده‌اند این تخفیف اعمال شود.

وی افزود: در این طرح کاربران می‌توانند به‌مدت یک هفته از چهارم تا دهم اردیبهشت با مراجعه به صفحه نسخه پیشرفته در سایت ره‌آورد 365 برای خرید نسخه پیشرفته سایت یا نرم‌افزار 20 درصد تخفیف دریافت کنند. ضمن‌ آنکه ره‌آورد همیشه تخفیفی را روی خرید یک‌ساله هم اعمال می‌کرده که با این تخفیف جدید، کاربر با خرید نسخه یک‌ساله، 33 درصد تخفیف دریافت می‌کند.

بنابراین گزارش، برای استفاده از این تخفیف می‌توانید به صفحه نسخه پیشرفته سایت ره‌آورد 365 مراجعه کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ