کد خبر: ۱۶۷۳۸۸
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۲/۶

معاملات مشکوک دو بانک بورسی، دو پتروشیمی،
در روز افت ۹۰۹ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک دو بانک بورسی، دو پتروشیمی، "میدکو ، خبهمن" + ۹ نماد

در روز افت ۹۰۹ واحدی شاخص، دو بانک بورسی، دو پتروشیمی، هلدینگ میدکو، گروه بهمن به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام همسو با روزهای گذشته با افت قیمت ها و فشار فروش آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 909 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 186 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 3.1 و 15.7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است. بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، بانک تجارت، سایپا، بانک صادرات به همراه گروه بهمن با داد و ستد 766، 275، 238، 231 و 168 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 9 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، گروه بهمن حاضر در بازار اول بورس با افت 6.9 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 168.7 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سیمان فارس نو، سیمان فارس، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، گروه پاکشو، نفت بهران، بانک کارآفرین، هلدینگ میدکو، پتروشیمی فجر، داروسازی قاضی، پتروشیمی نوری، سرمایه گذاری پویا، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، پلاستیران و بانک پاسارگاد مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک کارآفرین و پاسارگاد، دو پتروشیمی، هلدینگ میدکو ، گروه بهمن به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ