کد خبر: ۱۶۷۴۸۲
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۲/۸

تحلیل روحانی از علت افشای فایل صوتی ظریف / نظر رئیس جمهور و دولت نیست

تحلیل روحانی از علت افشای فایل صوتی ظریف / نظر رئیس جمهور و دولت نیست

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه فایل صوتی ظریف در اوج موفقیت مذاکرات وین و با هدف ایجاد اختلاف، لو رفته ، گفت: مطالب گفته شده عمدتا نظر رئیس جمهور و دولت نیست .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه هیات دولت درباره مذاکرات وین و فایل صوتی جنجالی ظریف ، نکاتی را اعلام کرد و گفت :  امروز روز عصبانیت رژیم صهیونیستی ، ارتجاع منطقه و آمریکا از موفقیت های ملت ایران است. چون همه آن چیزی که با ۴ سال توطئه بافته بودند از دست داده اند .

وی ادامه داد: ۱+۴ و حتی آمریکایی ها فهمیده اند جز تسلیم شدن در برابر قانون و مقررات بین المللی و حقانیت ایران راهی ندارند.

رئیس جمهور در مورد لو رفتن فایل صوتی ظریف هم توضیج داد: دزدیدن یک سند و یک نوار و انتشار آن باید مورد بررسی دقیق وزارت اطلاعات قرار گیرد و اینکه چرا در درست در مقطعی که مذاکرات وین در اوج موفقیت است توسط کسانی که ضد ایران ، مردم ایران و مصالح ایران هستند منتشر می شود تا در داخل کشور اختلاف ایجاد کند .

روحانی افزود: مطالب گفته شده در این فایل ، عمدتا نظر رئیس‌جمهور و یا دولت نیست و هر وزیری ممکن است نظری داشته باشد. میدان و دیپلماسی هم دو صحنه مقابل نیست و اگر کسی فکر می‌کند یا میدان و یا دیپلماسی، حرف دقیقی نیست.

به گفته وی ، دولت مانند بقیه دولت‌ها اقدام به ثبت و انتشار دستاوردها می‌کند و بزودی ۷جلد کتاب از کارنامه دولت منتشر می‌شود . همچنین مشکلات و مسیرهای وزرا بیان می‌کنند که برخی از آن‌ها طبقه‌بندی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ