کد خبر: ۱۶۷۵۲۵
۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۱۱

کوچکترین محصول الکتریکی سیتروئن به زودی رونمایی می شود

کوچکترین محصول الکتریکی سیتروئن به زودی رونمایی می شود

جمع و جورترین محصول الکتریکی سیتروئن با دو سرنشین قرار است به زودی در واشنگتن آمریکا رو نمایی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خدمات اشتراک و اجاره اتومبیل PSA که اکنون به نام Stellantis شناخته می شود، اعلام کرد: وسیله نقلیه جدید از ناوگان اروپایی به آمریکا می‌آورد که مختص واشنگتن بوده و سایت Free۲Move برای اولین بار آن را در سال ۲۰۱۸ نشان داد.

براساس این گزارش، فقط یک تصویر از این وسیله نقلیه نشان داده شده که گویی سیتروئن آمی است. وسیله نقلیه الکتریکی با دو سرنشین که توسط خودروساز فرانسوی ساخته شده است. سیتروئن آمی که در کارخانه مونتاژ Stellantis در مراکش ساخته شده، توسط Free۲Move در عملیات اروپایی استفاده شده است.

این خودرو دارای چهار چرخ کوچک به آمریکا می‌آید و قرار است به ناوگان وسایل نقلیه مشترک خودرو و اجاره‌ای این شرکت اضافه شود که در حال حاضر توسط  Chevy Cruze و Equinox تولید می شود.

هنوز کاملا" مشخص نیست سیتروئن آمی بطور رسمی به بازار عرضه شود. وب سایت Free۲Move USA هنوز وسیله نقلیه کوچک را به عنوان یکی از واحدها نشان نمی‌دهد اما نرخ‌ها در این قسمت ذکر شده که امکان می‌دهد یک وسیله نقلیه ناوگان Free۲Move را تا هفت روز با ۳۴۹ هزار و ۹۹ دلار یا حدود ۵۰ دلار در روز می توان اجاره کرد.

بنابراین گزارش، هر سفر با استفاده از خدمات Free۲Move با ۰.۴۵ دلار هزینه اضافه بار در هر کیلومتر است. در حال حاضر Free۲Move منحصراً در واشنگتن، پاریس، مادرید و لیسبون فعالیت می‌کند. با این حال به زودی در پورتلند، اورگان نیز در دسترس خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ