کد خبر: ۱۶۷۵۳۵
۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۲/۱۱

تحولات از مذاکرات : افزایش امید به توافق ، جلسه امروز و نشانه های مثبت ظریف

تحولات از مذاکرات : افزایش امید به توافق ، جلسه امروز و نشانه های مثبت ظریف

آخرین تحولات مذاکرات وین با برگزاری جلسه امروز، اعلام ظریف از نشانه‌های مثبت در هر دو مسیر وین و منطقه و افزایش امیدها به انجام توافق همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مذاکرات وین درحالی بار دیگر در صدر اخبار رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفته که امروز جلسه کمیسیون مشترک برجام با هدف جمع‌بندی نتیجه سه کار گروه‌ هسته‌ای، تحریمی و ترتیبات اجرایی و بررسی پیش بین توافق برگزار می شود .

براساس این گزارش، گفت‌وگوهای فشرده ایران و ۱+۴ از ساعات ابتدایی صبح تا اواخر شب گذشته در سطوح مختلف برگزار و دیداری بین عباس عراقچی  و نمایندگان انگلیس ، آلمان و فرانسه و همچنین با انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس خدمات خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.

در این میان ، محمدجواد ظریف از وجود نشانه‌های مثبت در هر دو مسیر  وین و منطقه خبر داد و گفت: همزمان با مذاکرات عراقچی برای احیای برجام ، دیدارهایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با هدف طرح صلح هرمز برای منطقه‌ انجام شد.

انریکه مورا سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم گفت: مذارکات در عالی‌ترین سطح برای احیای برجام جریان دارد . میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی نیز از اولین جلسه کارگروه سوم در وین خبر داده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ