کد خبر: ۱۶۷۵۸۴
۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۲/۱۲

پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌ هوشمند معرفی شدند
در سه ماهه نخست ۲۰۲۱:

پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌ هوشمند معرفی شدند

با معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه نخست ۲۰۲۱، سامسونگ، اپل و شیائومی با سهم ۲۲ ، ۱۵ و ۶.۲ درصدی از فروش بازار در رتبه اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کانالیس در تازه ترین گزارش از وضعیت بازار موبایل اعلام کرد: پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند سه ماهه اول سال جاری میلادی معرفی شد که در این میان، سامسونگ، اپل و شیائومی با سهم 22 ، 15 و 6.2 درصدی از فروش بازار در رتبه اول تا سوم قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش، محموله‌های تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان به 347 میلیون دستگاه رسیده که 27 درصد بیشتر از سال گذشته است.

همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد سال گذشته بازار جهانی تلفن‌های هوشمند روزهای خوبی را پشت‌سر نگذارد اما در فصل اول 2021 تغییرات چشمگیری داشته است.

شرکت کره‌ای سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2021 حدود 76.5 میلیون گوشی را به فروش رساند و تحت تاثیر فروش فوق‌العاده سری گلکسی اس 21 به رشد فروش 66 درصدی دست یافت.

اپل نیز 52.4 میلیون آیفون را به فروش رساند. مدل آیفون 12 مینی کمتر از حد انتظار به فروش رفت اما تقاضا برای مدل های آیفون12 و 11 قدیمی افزایش داشته است.

شرکت شیائومی هم 49 میلیون گوشی فروش کرد. اوپو (Oppo) و ویوو (Vivo) هم با 37.9 و 36 میلیون واحد فروش رتبه چهارم و پنجم را کسب کرده اند.

هواوی (Huawei)  که دیگر برند Honor را ندارد با فروش  18.6 میلیون دستگاه در جایگاه هفتم قرار گرفت. فشار تحریم‌های آمریکا تاثیر چشمگیری بر این رکود داشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ