کد خبر: ۱۶۷۶۰۹
۰:۰ - ۱۴۰۰/۲/۱۳

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳۶ درصدی سهام
از سوی سازمان خصوصی‌سازی:

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳۶ درصدی سهام "زپارس" اعلام شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳۶ درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس متعلق به شرکت شهرک های کشاورزی از سوی سازمان خصوصی‌سازی در بازار دوم معاملات بورس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی‌سازی در نظردارد بلوک ۳۶ درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس متعلق به شرکت شهرک های کشاورزی را بطور یکجا و نقد یا شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش برساند.

به این ترتیب، مقرر شده ۱۱۷ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۰۰ سهم در نماد "زپارس" روز سه شنبه یازدهم خرداد از طریق کارگزاری بانک کشاورزی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه به علاوه ۲۰ درصد به شرط آنکه از ۲۰۵۱۹ تومان کمتر نباشد و حداقل قیمت پایه کل ۲.۴ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

متقاضیان باید علاوه بر واریز ۱۰ درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی به عنوان سپرده حضور در رقابت و تحویل آن همراه با سایر مستندات مربوط به شرکت بورس، معادل یک درصد دیگر از ارزش پایه سهام قابل واگذاری را به عنوان سپرده بررسی صلاحیت بصورت نقد یا ضمانت نامه بانکی معتبر حسب مورد به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و رسید آن و یا اصل ضمانتنامه را حداکثر تا ۶ روز کاری قبل از عرضه به مدیریت حراست سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.

خریدار در صورت تمایل به خرید اقساطی باید ۵۰ درصد ثمن معامله را بصورت نقدی طی ۲۰ روز کاری و مابقی را بصورت اقساطی طی دو سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ