کد خبر: ۱۶۷۷۵۲
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۲/۱۸

زمان مجمع سالانه همراه اول مشخص شد / نحوه برگزاری
برای تصویب صورت های مالی و تقسیم سود :

زمان مجمع سالانه همراه اول مشخص شد / نحوه برگزاری

شرکت ارتباطات سیار ایران برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند سال گذشته و تقسیم سود ، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ارتباطات سیار ایران با اتمام سال مالی منتهی به اسفند، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

براین اساس، "همراه" ساعت 9 روز پنج شنبه 30 اردیبهشت در محل میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به بزرگراه کردستان، پلاک 1.106 ، ساختمان ستاره ونک برای تصویب صورت های مالی تصمیم گیری می کند.

با توجه به ابلاغیه سازمان بورس درخصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر شده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع شرکت ها صرفا در صورتی که با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود امکان پذیر است لذا به سهامداران توصیه می شود از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق نشانی www.live.mci.ir اقدام کنند.

همچنین جهت رعایت اصول بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از توزیع صورت های مالی، گزارش فعالیت هیات مدیره، بسته های تبلیغاتی و پذیرایی رایج در مجامع خودداری می شود. ضمناً سر شماره پیامکی 899300 و پست الکترونیک [email protected] برای ارسال پیام و طرح سوالات سهامداران در زمان برگزاری مجمع در نظر گرفته شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ