کد خبر: ۱۶۷۷۹۸
۱۴:۷ - ۱۴۰۰/۲/۱۹

معاملات مشکوک دو بانک، یک پالایشگاه، دو تامین سرمایه + ۱۰ نماد
در روز افت ۱۵ هزار و ۵۹۰ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک دو بانک، یک پالایشگاه، دو تامین سرمایه + ۱۰ نماد

در روز افت ۱۵ هزار و ۵۹۰ واحدی شاخص، دو بانک، یک پالایشگاه، دو شرکت تامین سرمایه به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قیمت ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 15 هزار و 590 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 151 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 3.3 و 3.6 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک صادرات، بانک تجارت، بانک پارسیان، بانک پاسارگاد به همراه ذوب آهن با داد و ستد 455، 377، 161، 159 و 124 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 15 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت اشتاد ایران حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 9.7 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 223.1 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های خدمات انفورماتیک، پالایشگاه شیراز، جام دارو، تامین سرمایه دماوند، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، داروسازی اکسیر، بانک پاسارگاد، بانک گردشگری، داروسازی عبیدی، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، تولی پرس ،توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، آرتاویل تایر و بیمه ما مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، پالایشگاه شیراز، دو شرکت تامین سرمایه به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ