کد خبر: ۱۶۸۷۶۳
۱۷:۹ - ۱۴۰۰/۳/۱۴

پالایشگاه بورسی درباره آتش سوزی در مخازن ۷۷ هزار بشکه ای توضیح داد

پالایشگاه بورسی درباره آتش سوزی در مخازن ۷۷ هزار بشکه ای توضیح داد

پالایشگاه تهران درخصوص حادثه آتش سوزی در مخازن شیب دار با ظرفیت ۷۷ هزار بشکه به همراه ۳۶ هزار بشکه مایعات نفتی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پالایشگاه تهران درخصوص حادثه آتش سوزی در مخازن با ظرفیت ۷۷ هزار بشکه به همراه ۳۶ هزار بشکه مایعات نفتی توضیح داد.

براین اساس، حامد آرمان فر مدیرعامل "شتران" اعلام کرد: بر اثر وقوع حادثه آتش سوزی در محوطه، مخازن Slops شرکت در دوازدهم خرداد ماه با ظرفیت ۷۷ هزار بشکه به همراه ۳۶ هزار بشکه مایعات نفتی داخل آن طعمه حریق شد.

به منظور کاهش ریسک ناشی از سرایت حریق به سایر واحدهای فرآیندی پالایشگاه و تمرکز بیشتر بر مهار حریق، فرایند اضطراری از خدمت خارج کردن واحدهای فرآیندی پالایشگاه انجام شد.

عملیات اطفاء حریق با تلاش آتش نشانان و کارکنان شرکت در حال انجام و از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری به عمل آمده است. خوشبختانه حادثه فوق هیچ گونه مصدوم و تلفات انسانی در بر نداشته و با توجه به اینکه شرکت از پوشش مناسب بیمه تاسیسات برخوردار است، هماهنگی لازم با شرکت بیمه گذار برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شده است. با توجه به کاهش حجم حریق و ایجاد تمهیدات لازم، عملیات در سرویس قرار دادن پالایشگاه آغاز شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۳/۱۵
0
0
پاسخ
دردوران منحوس ریاست زنگنه ، از اینگونه آتش‌سوزیها مشکوک بسیار اتفاق افتاده ومی‌افتد! منتها کسی به این موضوع رسیدگی نکرد و نمی کند!!
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ