کد خبر: ۱۶۸۷۹۴
۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۳/۱۷

معامله دو ساختمان مرکزی و اداری

معامله دو ساختمان مرکزی و اداری "سپ" و ثبت سود غیرعملیاتی ۵۴.۶ میلیاردی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از فروش ۱۰۷.۷ میلیارد تومانی ساختمان اداری و خرید ساختمان مرکزی به قیمت ۲۱۵.۶ میلیارد تومان و ثبت سود غیرعملیاتی ۵۴.۶ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از فروش ساختمان اداری در شیخ بهایی شمالی به مبلغ 107.7 میلیارد تومان و خرید ساختمان مرکزی درخیابان دولت به قیمت 215.6 میلیارد تومان و ثبت سود غیرعملیاتی 54.6 میلیارد تومانی در دفاتر خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، "سپ" اعلام کرد: با عنایت به هزینه های روز افزون اداری و تشکیلاتی در نگهداری از ساختمان های متعدد و جهت تجمیع کلیه نیروها، شرکت اقدام به ابتیاع ساختمان مرکزی با مشخصات شش دانگ عرصه و اعیان 12 واحد آپارتمان با کاربری اداری به همراه کلیه متعلقات واقع در خیابان کلاهدوز(دولت)، نرسیده به چهارراه پاسداران، پلاک 12 جهت تجمیع ساختمان های ستادی به قیمت 215.6 میلیارد تومان کرده تا ضمن پیشگیری از اتلاف وقت کارکنان بابت هماهنگی برگزاری جلسات، نسبت به آزادسازی املاک مازاد و امکان استفاده بهینه از آنان نیز فراهم شود.

طریقه پرداخت ثمن معامله با توافق طرفین با تخفیف 3.5 درصد نسبت به قیمت کارشناسی، 30 درصد از کل مبلغ پس از امضا مبایعه نامه توسط خریدار به فروشنده و 70 درصد مابقی ثمن معامله طی 4 فقره چک با فواصل سه ماهه توسط خریدار پرداخت می شود.

همچنین پیرو مصوبه هیات مدیره به منظور آزادسازی املاک مازاد جهت فروش زمین و ساختمان اداری شرکت واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهائی شمالی، خیابان لادن، پلاک 39 ،فروش دارایی مذکور به مبلغ 107.7 میلیارد تومان انجام شد و پس از کسر هزینه های نقل انتقال، مبلغ 54.6 میلیارد تومان سود غیرعملیاتی دردفاتر ثبت شده است.

ضمنا 30 درصد ثمن معامله از محل مطالبات شرکت اعتبارسنجی تسویه می شود و الباقی طی چهار فقره چک به مبلغ 18.8 میلیارد تومان به سررسیدهای 20 خرداد، 20 شهریور، 20 آذر و 20 اسفند نزد بانک سامان به تاریخ سررسید پرداخت می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ