کد خبر: ۱۶۸۸۱۹
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۳/۱۷

توسعه زیرساخت ریلی از دستاورد‌های مهم پل روگذر زیرمجموعه فولاد مبارکه
مدیرعامل "فولاد" مطرح کرد:

توسعه زیرساخت ریلی از دستاورد‌های مهم پل روگذر زیرمجموعه فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به پروژه اتصال پل ریلی جدید فولاد سبا به راه آهن گفت: با ساخت پل ریلی جدید علاوه بر توسعه زیرساخت ریلی در لنجان بار ترافیکی محور مواصلاتی اصفهان کاهش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید رضا عظیمیان با اشاره به بهره برداری از پروژه اتصال پل ریلی جدید فولاد سبا به راه آهن گفت: پل راه آهن فولاد سبا قبلا بسیار حادثه آفرین بود و در ارتفاع و عرض پل اشکالاتی وجود داشت که با ساخت این پل ریلی جدید علاوه بر توسعه زیرساخت ریلی در شهرستان لنجان بار ترافیکی محور مواصلاتی اصفهان کاهش پیدا کرده و از شدت خسارت‌های جرحی و فوتی کاسته خواهد شد.

وی افزود: در این پروژه فناوری ساخت، نصب و بهره برداری و سرعت عمل مشهود بود و در راستای افزایش ضریب ایمنی ترافیکی و حمل ونقل محصولات فولاد مبارکه درخور تقدیر است. بهره برداری پل ریلی جدید با مسدود شدن محدود چندساعته انجام شد و در کنار این اتفاق از تعمیرات اساسی برنامه ریزی شده شرکت فولاد سبا بازدید شد که تجهیزات را تا دو دهه دیگر ضمانت می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: افزایش ۳۵ درصدی تولید در فولادمبارکه و مجموعه‌های وابسته با اصلاحات و تغییرات در تجهیزات محقق می‌شود. چرا که به جای تاسیس فولادسازی با ارتقا تجیهزات می‌توان تولیدات را ارتقا داد و منجر به اشتغال زایی و سودآوری برای سهامداران شد. فولاد مبارکه با هدف گذاری و عزمی راسخ ۱۰ پروژه برتر با هزینه ۵۰ هزار میلیارد تومانی را در دستور کار دارد تا زمینه اشتغال ۵۰ هزار نفر را در تمامی استان‌ها از شمال، جنوب و مرکز فراهم کند.

عظیمیان درخصوص توسعه پروژه نورد گرم توضیح داد: با بهره برداری از پروژه نورد گرم دو می‌توان به نیاز‌های داخلی تامین ورق دست یافت و امید است در کنار این ابرپروژه توسعه، تولید ۳۰ هزار تن الکترود گرافیتی در استان یزد به سرانجام برسد. این شرکت علاوه بر رکورد در تولید و به عنوان بزرگترین واحد فولادسازی از مسئولیت اجتماعی غافل نبوده که نمونه بارز آن تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر کرونا است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ