کد خبر: ۱۶۸۸۲۴
۱۳:۹ - ۱۴۰۰/۳/۱۷

تسهیلات جدید مالیاتی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا
سازمان امور مالیاتی ابلاغ کرد :

تسهیلات جدید مالیاتی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا

سازمان امور مالیاتی ، تسهیلات جدید مالیاتی به منظور حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا را اعلام کرد که مربوط به تا ۳۱ شهریور سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امید علی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و نامه 11 اردیبهشت رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، ضمن صدور بخشنامه ای، احکام مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده را به ادارات کل امور مالیاتی ابلاغ و اعلام کرد: صدور، تجدید و یا تمدید پروانه کسب و کار اشخاص حقیقی و حقوقی، موضوع ماده ۱۸۶قانون مالیات‌های مستقیم تا 31 شهریور سال جاری نیاز به استعلام و ارایه گواهی پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده، نخواهد داشت.

صنوف به شدت آسیب‌دیده از ویروس کرونا که فهرست آنها به تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا می‌رسد از بخشودگی کامل جرایم مربوط به عدم تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده اشخاص حقیقی در موعد مقرر قانونی برای دوره‌های دوم و سوم سال ۹۹ برخوردار می‌شوند.

همچنین اقساط معوق و سررسید شده مالیات بر عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده صنوف طی سال گذشته حداکثر تا31 خرداد امهال می‌ شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ