کد خبر: ۱۶۸۸۴۷
۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۳/۱۸

بانک بزرگ بورس ادعای نامزد ریاست جمهوری در خروج پول را تکذیب کرد

بانک بزرگ بورس ادعای نامزد ریاست جمهوری در خروج پول را تکذیب کرد

معاون مالی بانک صادرات ادعای یکی از ۷ نامزد ریاست جمهوری مبنی بر خروج ۹.۴ هزار میلیارد تومان از بورس را تکذیب و از کمک ۲۸.۸ هزار میلیارد تومانی برای رونق و بازارگردانی سهام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد فاضلی در واکنش به ادعای جدید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی یکی از ۷ نامزد ریاست جمهوری مبنی بر خروج ۹.۴ هزار میلیارد تومان از بورس توسط بانک صادرات که در در رسانه ملی اعلام شد ، گفت: بانک صادرات نه تنها هیچ پولی از بورس خارج نکرده بلکه ۱۸ هزار میلیارد تومان برای رونق بورس پرداخته است.

وی ادامه داد: این ادعا از اساس کذب است . چرا که بانک صادرات و شرکت‌های تابعه از سال گذشته تا پایان اردیبهشت سال‌جاری نه تنها هیچ پولی را از بازار سهام خارج نکرده‌اند بلکه در روند خرید و فروش و برای رونق‌بخشی به بازار سرمایه و همچنین کمک به تامین مالی عمومی به طور خالص بیش از ۲۸.۸ هزار میلیارد تومان برای رونق بورس و بازارگردانی سهام پرداخته اند.

این مقام مسئول افزود: از این مبلغ ، ۱۰.۸ هزار میلیارد تومان ، مستقیم وارد بازار سرمایه شده و ۶ هزار میلیارد تومان نقد و ۱۲ هزار میلیارد دیگر هم از محل مطالبات از دولت برای خرید سهام شرکت‌های بورسی اختصاص یافته است.   

فاضلی گفت : با مراجعه به اعداد و ارقام موجود در بازار سهام به راحتی می‌توان ادعای مطرح شده را راستی‌آزمایی کرد و از قاضی‌زاده‌ هاشمی انتظار می رود موضوع را دوباره توسط اهل فن بررسی کرده و اظهارات را به نحو مناسب اصلاح کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ