کد خبر: ۱۶۸۹۹۵
۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۳/۲۳

اسامی ۱۱ ابر بدهکار بانکی منتشر شد / آشنایی افکار عمومی با اکثریت فهرست
با بدهی ۹۰ هزار میلیارد تومانی:

اسامی ۱۱ ابر بدهکار بانکی منتشر شد / آشنایی افکار عمومی با اکثریت فهرست

اسامی ۱۱ ابر بدهکار بانکی با بدهی ۹۰ هزار میلیارد تومانی در فضای مجازی منتشر شد که نام اکثر این گروه از گذشته هم مطرح بود اما اقدام خاصی صورت نگرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یکی از حاشیه های آخرین مناظره 7 نامزد ریاست جمهوری ، اقدام عندالناصر همتی در ارایه فهرست 11 ابربدهکار بانکی به ابراهیم رئیسی بود که به گفته وی این گروه بیش از 90 هزار میلیارد تومان به بانک ها بدهکار بود و در زمان ریاست همتی در بانک مرکزی ، حدود 25 هزار میلیارد تومان از این رقم صول شد .

براساس این گزارش، اقدام همتی در حالی با واکنش های منفی و مثبتی از سوی دیگر نامزدها و افکار عمومی همراه شده که وی فهرست این اسامی را بدون اعلام رقم بدهی هر نفر و به صورت دست نویس در پاکتی به ابراهیم رئیسی تحویل داد که با واکنش منفی این رقیب مبنی بر علت تاخیر در اعلام فهرست و... همراه شد.

به هرحال بعد از این رویداد ، اسامی 11 ابربدهکار بانکی در فضای مجازی منتشر شد که نام اکثر این گروه مانند عظام ، ریخته گران ، دانیال زاده ، صدر هاشمی نژاد ، العقیلی ، رستمی صفا ، گرامی و... از گذشته هم مطرح بود اما اقدام خاصی هم صورت نگرفته بود.

این فهرست شامل دانیال زاده ، عظام ، صدر هاشمی نژاد ، العقیلی ، اقدامیان ، فلاحتیان ، شفیعی ، گرامی ، ایزدپناه ، رستمی صفا و ریخته گران است.

فهرست دست نویس همتی :

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ