کد خبر: ۱۶۹۳۵۱
۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۴/۱

توضیح شرکت پرحاشیه بورسی درباره محاسبه سود و زیان هزینه استهلاک دارایی

توضیح شرکت پرحاشیه بورسی درباره محاسبه سود و زیان هزینه استهلاک دارایی

شرکت پرحاشیه بورسی آذرآب که ۳۸ روز از تابلو معاملات غایب است در خصوص محاسبه سود و زیان احتمالی ناشی از استهلاک دارایی ها، توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آذرآب که از 7 اردیبهشت تاکنون در توقف نماد به سر می برد درخصوص عملیات محاسبه سود و زیان احتمالی ناشی از استهلاک دارایی های استهلاک پذیر (ساختمان) تجدید ارزیابی شده، توضیح داد.

براین اساس، "فاذر" پیرو گزارش منتشره مبنی بر آثار سود(زیانی) هزینه استهلاک دارایی ارزیابی شده، اعلام کرد: با توجه به اینکه عملیات اصلی ثبت و پیگیری افزایش سرمایه از محل زمین و ساختمان شرکت در 26 خرداد انجام پذیرفته است لذا عملیات محاسبه سود و زیان احتمالی ناشی از استهلاک دارایی های استهلاک پذیر (ساختمان) تجدید ارزیابی شده تاکنون محاسبه نشده و بنا به ضرورت در صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه و یا در صورت های مالی پایان سال مالی افشا می شود.

بنابراین گزارش، شرکت آذرآب با دریافت مجوز افزایش سرمایه 1713 درصدی و برگزاری مجمع فوق العاده، سرمایه فعلی را از 100 میلیارد تومان به 1.8 هزار میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها رساند که 26 خرداد هم در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ