کد خبر: ۱۶۹۳۷۴
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۴/۱

قرص های لاغری روانگردان و سیگارهایی با روغن حشیش + مراکز توزیع
هشدار پلیس درباره:

قرص های لاغری روانگردان و سیگارهایی با روغن حشیش + مراکز توزیع

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص با مصرف قرص لاغری با برند "گلوریا" و استفاده از سیگارهای الکترونیک حاوی حشیش هشدار داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سردار مجید کریمی در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به پرونده‌های مهم رسیدگی شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر به خبرنگاران گفت: پلیس موفق به کشف قرص های لاغری با برند "گلوریا" شد که پس از بررسی در آزمایشگاه پلیس و سازمان غذا و دارو مشخص شد دارای ماده روانگردان شیشه است.

وی افزود: بخشی از قرص های لاغری در آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی توزیع و برخی در فضای مجازی و توسط شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و به‌ صورت پستی به منازل ارسال می‌شود. مردم داروها را با نسخه پزشک و از داروخانه‌های مجاز دریافت کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دو نفر از مصرف‌کنندگان گلوریا دچار نارسایی کبد و سقط جنین شدند. مصرف‌کنندگان این قرص ها به عنوان معتاد شیشه محسوب می‌شوند و درمان آنها در صورت زنده ماندن بسیار دشوار است.

سردار کریمی به پرونده دیگر در رابطه با "سیگارهای الکترونیک" حاوی حشیش اشاره کرد و گفت: این سیگارها برای ترک اعتیاد تبلیغ و استفاده می شود که حاوی ماده مؤثر حشیش با 40 تا 60 درصد CHC (ماده مؤثری که در فرد ایجاد توهم می‌کند) بود که برای ترک اعتیاد است و ضرری برای مصرف‌کننده ندارد اما وقتی حاوی روغن حشیش شود اثرات بسیار مخربی دارد.

وی افزود: باندی که در حال ورود محموله سیگارهای الکترونیک حاوی حشیش بود، شناسایی و اعضای آن بازداشت شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ