کد خبر: ۱۶۹۳۷۸
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۴/۱

دستگیری مدعی فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰
معاون اجتماعی پلیس فتا خبر داد :

دستگیری مدعی فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰

معاون اجتماعی پلیس فتا از دستگیری مدعی فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰ در فضای مجازی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرهنگ رامین پاشایی درباره دستگیری مدعی فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰ گفت : فردی که با همدستی همسر با انجام تبلیغات فریبنده در اینستاگرام و ایجاد کانال در تلگرام مدعی دسترسی و واگذاری سوالات کنکور به متقاضیان بود، شناسایی شد.

وی افزود: مجرمان با ترفندهای مختلف از جمله جعل هویت مدیران آموزش عالی، پس از فریب کاربران و دریافت مبالغ مختلف، پاسخگوی متقاضیان نخواهند بود و یا با ارسال نمونه سوالات کنکور ادوار گذشته از قربانیان کلاهبرداری و صدمات مالی و روانی شدیدی وارد می کنند.

این معاون ادامه داد: بیش از ۱۰۰ کارگروه ویژه در پلیس فتا و رده های استانی و شهرستانی در حوزه شناسایی این جرم فعالیت می کنند و تاکنون تعدادی صفحه و کانال مجرمانه با موارد مشابه، ضمن اشراف اطلاعاتی و پی جویی های فنی شناسایی  و مسدود شدند و اقدام قضائی علیه متهمان در حال پیگیری است.

سرهنگ پاشایی گفت: داوطلبان به هیچ عنوان فریب چنین تبلیغات دروغینی را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir &nbsp بخش گزارشات مردمی اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ