کد خبر: ۱۶۹۴۱۰
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۴/۲

حمله پهپادی به هلدینگ بورسی تولیدکننده واکسن ناکام ماند

حمله پهپادی به هلدینگ بورسی تولیدکننده واکسن ناکام ماند

حمله پهپادی به هلدینگ دارویی برکت و زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام که در صدد تولید واکسن کرونا است، ناکام ماند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمله پهپادی دشمنان به مجموعه دارویی برکت و زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام مستقر در کردان کرج با شکست مواجه شد.

طبق شنیده ها، یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی برکت را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این هلدینگ هدف حمله قرار گرفته و هیچ آسیبی به دنبال نداشته است.

بنابراین گزارش، هلدینگ دارویی برکت، زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام بشمار می‌رود که فرآیند عرضه اولیه 10 درصد از سهام آن 17 بهمن سال 95 انجام و هر سهم آن 242 تومان کشف قیمت شد. این شرکت دارویی از سال گذشته سال ساخت واکسن کوو ایران را آغاز کرده و با طی مراحل آزمایش حیوانی و انسانی توانست مجوز اضطراری برای تزریق فراگیر بگیرد.

همچنین سازمان انرژِی اتمی اعلام کرد: بامداد چهارشنبه دوم تیرماه اقدام خرابکارانه بر علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی در اطراف کرج با شکست روبرو شد و هیچگونه خسارت مالی و جانی نیز به دنبال نداشت. با توجه به تمهدیدات پیش بینی شده در خصوص حفاظت از اماکن متعلق به این سازمان، اقدام پیش از آنکه صدمه‌ای به ساختمان وارد کند، خنثی شد و خرابکاران در پیگیری برنامه با شکست روبرو شدند.

هشیاری نهادها و سازمان‌های حفاظتی و امنیتی در زمینه شناسایی، کشف و مقابله با اقدامات خرابکارانه برای ضربه زدن به فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران نتوانسته خللی در تداوم برنامه‌های ایران در حوزه هسته‌ای ایجاد کند. چگونگی این رخداد و همچنین شناسایی عوامل آن از سوی مراجع مسئول در دست بررسی و پیگیری است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ