کد خبر: ۱۶۹۵۶۸
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۴/۷

بانک صادرات برای همکاری با ذوب آهن در بالاترین سطح اعلام آمادگی کرد

بانک صادرات برای همکاری با ذوب آهن در بالاترین سطح اعلام آمادگی کرد

مدیرعامل بانک صادرات از همکاری با ذوب آهن در بالاترین سطح خبر داد و گفت: این شرکت وارد گام‌های بلند صادراتی شده و با تولید انواع ریل، داخل را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت اله صیدی در بازدید از خط تولید ذوب آهن با اشاره به ارتباطات متقابل گفت:این شرکت وارد گام‌های بلند صادراتی شده و با تولید انواع ریل، داخل را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

وی افزود: شکل‌گیری ذوب آهن و تولید آهن آرزوی قدیمی مردم ایران بود که با ایجاد این شرکت به سرعت محقق شد و اکنون باید تولید ریل را به عنوان یک پروژه ملی و استراتژیک در دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی مطرح کرد. بانک صادرات با توجه به شرایط موفق تولیدی در ذوب آهن و رغبت و علاقه‌مندی مدیریت و کارکنان این شرکت در بالاترین سطح آماده همکاری و اختصاص اعتبارات لازم به آن است.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز گفت: در سال گذشته تعاملات اقتصادی وسیعی با تمامی بانک‌ها از جمله بانک صادرات وجود داشت که سال جاری تداوم دارد و توسعه می‌یابد. اکنون با توجه به سرمایه عظیم در گردش ذوب آهن و برنامه‌های مربوط به توسعه کمی و کیفی نیازمند تأمین مالی قابل توجهی برای خرید مواد اولیه و فراهم آوردن سایر امکانات است.

وی تسهیلات مالی با نرخ مناسب را یکی از خدمات مهم بانک‌ها دانست و افزود: با توجه به اطمینان متقابل بین این دو سازمان، بانک صادرات می‌تواند ذوب آهن را با ارائه تسهیلات یاری کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ