کد خبر: ۱۷۰۷۲۸
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۴/۱۲

ایران آماده خودکفایی صنعت لوازم خانگی شد / تولید محصول با شرکت خارجی
وزیر صنعت:

ایران آماده خودکفایی صنعت لوازم خانگی شد / تولید محصول با شرکت خارجی

وزیر صنعت با اشاره به تولید ۱۳ میلیون انواع لوازم خانگی و تولید محصول مشترک با شرکت خارجی ، وعده خودکفایی این صنعت بورسی در آینده نزدیک داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید ماشین لباسشویی شرکت الکترو فرامهر پارسه در شهرک صنعتی خیام نیشابور گفت: تولید لوازم خانگی با وجود تحریم‌ها، رشد زیادی داشته و ایران در آستانه رسیدن به خودکفایی قرار گرفته‌ و بزودی جشن خودکفایی این صنعت برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته ۱۳ میلیون انواع لوازم خانگی تولید شد که اقدام بزرگی برای تقویت ساخت داخل به شمار می رود. شرکت پارسه از تولیدکنندگانی است که در شرایط تحریم با یکی از صاحبان برندهای شناخته شده خارجی، کار مشترک تولید را آغاز کرده و سرمایه در گردش هم از طریق بانک تجارت تامین خواهد شد.

رزم‌حسینی ادامه داد: کارگاه ها به صورت روزانه دو یا سه نوبت فعالیت دارند. کیفیت محصولات مناسب است و در آینده نزدیک جایی برای برندهای خارجی در ایران باقی نخواهند گذاشت. سیاست وزارت صنعت، تقویت تولید داخل و کاهش واردات کالاهای مشابه داخلی است و تا زمانی که نیازی در داخل وجود نداشته باشد، وارداتی صورت نمی گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ