کد خبر: ۱۷۱۷۵۰
۰:۰ - ۱۴۰۰/۴/۱۳

هلدینگ سیمانی مسئول انجام همه مبادلات محصول در بورس کالا شد
مدیرعامل "وبانک":

هلدینگ سیمانی مسئول انجام همه مبادلات محصول در بورس کالا شد

مدیرعامل سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از انجام کل مبادلات سیمان در بورس کالا به واسطه هلدینگ سیدکو خبر داد و گفت: تایید صلاحیت مشتریان کمک سازمان بورس و بورس کالا را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر تقی خان تجریشی در مراسم راه اندازی قراردادهای آتی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق طلا و معاملات سیمان در بورس کالا گفت: مطالعات کارشناسی عرضه سیمان در بورس کالا توسط سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان به ۱۵ سال پیش باز می گردد. قرار است تمام عرضه و توزیع سیمان در زیرمجموعه های سیدکو از مسیر بورس کالا انجام شود.

وی افزود: تایید صلاحیت مشتریان هم کمک سازمان بورس و بورس کالا را می طلبد که برای موفقیت در این مسیر، آموزش و فرهنگ سازی نیاز است و نباید فراموش شود. با احتساب تولید ۶۸ میلیون سیمان و تجمع در کارخانه ها، حجم عرضه و توزیع سیمان ۷۷ میلیون تن است که عرضه نصف این میزان در بورس کالا به معنای رشد ۱۰۰ درصدی حجم معاملات این بورس خواهد بود و نشان دهنده سنگین بودن حجم و وزن این صنعت است.

تجریشی یکی از رسالت های گروه توسعه ملی را حضور و دفاع از شفافیت و واقعی بودن قیمت ها دانست و عنوان کرد: یکی از هدف گذاری های برای هلدینگ سیدکو همین عرضه ها بود که در مسیر تحقق است. در سایر صنایعی که گروه توسعه ملی در آنها فعال است نیز همین روند دنبال می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ