کد خبر: ۱۷۱۸۷۷
۰:۰ - ۱۴۰۰/۴/۱۶

مالک عمده
از طریق سازمان خصوصی‌سازی:

مالک عمده "زپارس" فروشنده ۳۸ درصد سهام شد / شرایط و زمان

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳۸.۱۳ درصدی سهام کشت و صنعت و دامپروری پارس بصورت یکجا یا نقد و شرایطی توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد بلوک ۳۸.۱۳ درصدی سهام کشت و صنعت و دامپروری پارس را متعلق به شرکت شهرک های کشاورزی بصورت یکجا یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده ۱۲۴ میلیون و ۵۰ هزار و ۲۵۲ سهم در نماد "زپارس" روز سه شنبه ۱۳ مرداد از طریق کارگزاری بانک کشاورزی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۵۰۹۲ تومان و قیمت پایه کل ۱.۸ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی باید ۵۰ درصد ثمن معامله را طی ۲۰ روز کاری و مابقی را بصورت اقساط طی دو سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ درصدی پرداخت کند.

همچنین متقاضیان خرید باید علاوه بر واریز ۱۰ درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی، معادل یک درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری را نیز به عنوان سپرده بصورت نقد یا ضمانت نامه بانکی معتبر حسب مورد به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز و یا تحویل دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ