کد خبر: ۱۷۲۵۱۳
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۵/۵

فروش سیگار مارلبرو تا سال ۲۰۳۰ متوقف خواهد شد

فروش سیگار مارلبرو تا سال ۲۰۳۰ متوقف خواهد شد

شرکت دخانیات آمریکایی سوئیسی از توقف فروش برندهای معروف شامل مارلبرو تا ۱۰ سال آینده و طبق طرح انگلستان برای کشور بدون دود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از راشاتودی در پی تلاش دولت انگلیس برای ایجاد کشوری بدون دود تا سال 2030، شرکت دخانیات آمریکایی سوئیسی "فیلیپ موریس اینترنشنال" اعلام کرد فروش برندهای برجسته مانند مارلبرو را تا 10 سال آینده متوقف می‌کند.

بر اساس این گزارش، جاسک اولچاک مدیر عامل شرکت فیلیپ موریس گفت: این طرح بخشی از استراتژی شرکت برای حذف تدریجی سیگار کشیدن به شکل سنتی بوده و پیش بینی می شود در انگلستان، حداکثر ده سال آینده بتوان مشکل سیگار کشیدن را کاملاً حل کرد.

وی افزود: به خصوص برند مارلبورو از بین خواهد رفت و مصرف کنندگان می توانند بین ترک این عادت یا روی آوردن به گزینه های دیگری مانند سیگارهای الکترونیکی یا وسایل دخانیات بدون دود، انتخاب کنند.

مویرا گیلچریست معاون این شرکت هم گفت: فیلیپ موریس از ممنوعیت سیگارهای مرسوم توسط دولت استقبال خواهد کرد.مقررات قوی برای کمک به حل مشکل سیگار کشیدن یک بار و برای همیشه لازم است. این شرکت آماده است روی تولید گزینه های بهتر به جای سیگارهای معمولی تمرکز کند.

سال 2019 مقامات انگلستان از طرح کشور "بدون دود" تا سال 2030 رونمایی کردند. میزان سیگار کشیدن در انگلیس طی 35 سال گذشته به نصف کاهش یافته است. با این حال طبق گزارش مجلس اعیان، عاری بودن از استعمال دخانیات به معنای رساندن تعداد افراد سیگاری در جمعیت به 5 درصد است. در حالی که این رقم اکنون حدود 15 درصد است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ