کد خبر: ۱۷۲۵۶۶
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۵/۶

نتیجه سومین روز حضور

نتیجه سومین روز حضور "سپید" با خروج ۴۵ هزار و ۵۹۳ سهامدار + آمار کلی

نتیجه سومین روز حضور هفتمین سهم جدید یعنی سپید ماکیان با بازدهی ۳۳ درصدی و خروج ۴۵ هزار و ۵۹۳ سهامدار حقیقی و حقوقی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات آخرین روز این هفته بازار سهام با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار منفی آغاز به کار کرد اما در نهایت نماگر بازار با رشد 1606 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 316 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب در پایان معاملات چهارشنبه، بیشترین اثر پذیری مثبت شاخص کل بورس با 2735 تا 641 واحد به نمادهای ملی مس، گل گهر، پتروشیمی نوری و پتروشیمی جم تعلق داشت.

در این میان، بررسی وضعیت داد و ستد سپید ماکیان در سومین روز حضور نشان می دهد بعد از سفارش خرید 491.7 میلیون سهمی در پیش گشایش، تعداد 45.7 هزار سهم به قیمت 2791 تومان معامله شد که با رشد 4.9 درصدی قیمت سهام و بازدهی خالص اولیه 33 درصدی به معاملات پایان داد.

در این رویداد، 68 سهامدار حقیقی قادر به خرید شدند اما 45 هزار و 574 سهامدار حقیقی و 19 حقوقی هم با کسب حداقل سود، حاضر به خروج از سهام "سپید" در سومین روز پس از عرضه اولیه شدند . براین اساس از 2 میلیون و 834 هزار و 188 نفر خریدار این سهم در روز اول تاکنون 147 هزار و 10 نفر معادل 5 درصد از هفتمین شرکت تازه وارد سال جاری خارج شده اند.

بنابراین گزارش، 23 تیر فرآیند عرضه اولیه 15 درصدی سهام این شرکت 100.5 میلیارد تومانی انجام و هر سهم آن 2100 تومان کشف قیمت شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ