کد خبر: ۱۷۲۵۸۵
۱۶:۱ - ۱۴۰۰/۵/۸

بازگشت به برجام در ماه‌های آینده ارزشی ندارد

بازگشت به برجام در ماه‌های آینده ارزشی ندارد

طبق اعلام مقام آمریکایی، بازگشت به برجام در ماه‌های آینده ارزشی ندارد و ایران باید هر چه زودتر به پایبندی کامل به تعهدات بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  یک مقام آمریکایی با اشاره به اینکه موضع واشنگتن در مذاکرات وین تغییر نخواهد کرد به اکسیوس گفت: ایران قادر نخواهد بود برجام را بازآفرینی کند. ممکن است در ماه‌های آینده بازگشت به برجام ارزشی نداشته باشد. دولت بایدن در حال رصد مباحث های عمومی در ایران است ولی هیچ قطعیتی درباره موضع دولت بعدی وجود ندارد.

وی افزود: پنجره برای دستیابی به توافق تا ابد باز نخواهد ماند و تهران باید به سرعت به میز مذاکره بازگردد.برنامه هسته ای ایران در آینده به نقطه ای می رسد که محدودیت های برجام اهداف مورد نظر کاخ سفید را در مورد آستانه هسته ای یکساله قبل از ساخت بمب هسته ای برآورده نمی کند.امیدواریم دولت جدید ایران فکر نکند به این دلیل که سر سخت تر هستند، چیزی بیش از دولت قبلی به دست می‌آورند!

بر اساس این گزارش، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا هم در این خصوص گفت: واشنگتن به دیپلماسی متعهد است اما این فرایند نمی‌تواند به طور نامحدود ادامه داشته باشد.کاخ سفید برای برای ادامه مذاکرات هسته ای آمادگی دارد اما ایران باید برای پایبندی کامل به تعهدات،تصمیمات نهایی را اتخاذ کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ