کد خبر: ۱۷۲۷۰۴
۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۵/۱۱

رگبار، رعد و برق و باد سه روزه در ۱۸ استان / افزایش تا ۸ درجه دما در خرز

رگبار، رعد و برق و باد سه روزه در ۱۸ استان / افزایش تا ۸ درجه دما در خرز

سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی ایران در روزهای آینده از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید سه روزه در ۱۸ استان و افزایش دمای ۵ تا ۸ درجه دما در سواحل خرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  سازمان هوا شناسی اعلام کرد: آسمان استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان ، کردستان ، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس طی سه روز آینده شاهد رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید خواهند بود.

همچنین طی این مدت ، برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهار محال و بختیاری، شمال لرستان، شمال کهگیلویه و بویر احمد و غرب یزد همراه با رعد و برق، بارش پراکنده، وزش باد شدید موقت هستند .

شمال غرب و ارتفاعات البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و کرمان، شرق فارس هم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد مواجه خواهند شد. برای نوار شرقی به ویژه منطقه زابل، شرق خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز ایران در جنوب سمنان، جنوب تهران، اصفهان، قم و مرکزی ، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود .

در این میان برای سواحل دریای خزر و شمال غرب هم از سه‌شنبه تا آخر هفته ، افزایش دمای بین ۵ تا ۸ درجه پیش بینی می شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ