کد خبر: ۱۷۲۷۳۵
۰:۰ - ۱۴۰۰/۵/۱۲

رفع گره معاملاتی از ۵ شرکت + توقف ۵ نماد برای مجمع و اعلام رویداد مهم
قبل از شروع و با پایان معاملات رخ می دهد:

رفع گره معاملاتی از ۵ شرکت + توقف ۵ نماد برای مجمع و اعلام رویداد مهم

قبل از شروع معاملات امروز ۵ شرکت ، مشمول رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۵ شرکت دیگر برای مجمع سالانه و فوق العاده و اعلام رویداد مهم متوقف می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های بورسی سیمان سفید نیریز، سرمایه گذاری خراسان جنوبی و سرمایه گذاری مسکن شمال شرق به همراه دو شرکت سرمايه گذاري مسكن الوند و مرجان کار که در روزهای گذشته دارای صف فروش پایدار بودند، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شدند.

همچنین در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های پارس سویچ و کاشی حافظ برای برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده، متوقف می شود.

براین اساس، "بسویچ" برای تصویب صورت های مالی و "کحافظ" برای افزایش سرمایه 250 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، پنج شنبه و شنبه هفته جاری و آینده تصمیم گیری می کنند.

علاوه بر این نماد شرکت های كارخانجات‌مخابراتي‌ و پتروشيمي فارابي برای دو روز کاری ، ايركا پارت صنعت برای یک روز بسته شد .

در این میان ، حداكثر حجم سفارش خريد سپيد ماكيان از هر كد معاملاتي 100 هزار سهم بوده و در صورت عدم رعايت ، كليه سفارشات وارده از سامانه معاملات حذف و يا در صورت انجام معامله، معاملات تاييد نخواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۵/۱۳
0
0
پاسخ
سهم کتوکا از ششم اردیبهشت صف فروش بدون معامعله است تمامسهامداران را ناامید واز بیتوجهی شرکت وسازمان بورس گله مند هستن در این مدت نتوانست یک میلیون سهم بفروشد حدو چهار ماه از معطل ماندن سهامداران میگذرد اکنون اگر با 10 درصد منفی کسی حاضر بخرید نمیشود از سازمان بورس درخواست رفع گره تاثیر گذار را داریم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ