کد خبر: ۱۷۲۷۷۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۵/۱۳

نتایج آخرین جلسه اعلام شد : خبری از تعطیلی نیست/ برگزاری مراسم ماه محرم
توسط وزیر کشور:

نتایج آخرین جلسه اعلام شد : خبری از تعطیلی نیست/ برگزاری مراسم ماه محرم

وزیر کشور از موکول شدن بررسی تعطیلی سراسری ایران به آینده ، دریافت پیشنهاداتی برای جرائم صنوف و ترددها و برگزاری مراسم محرم در آخرین جلسه قرارگاه مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی درباره نتایج جلسه عصر دیروز قرارگاه مقابله با کرونا گفت: هرچند اقدام به تعطیل کردن از اقدامات موثر برای کنترل شیوع کرونا است اما انجام آن احتیاج به مقدمات، تمهیدات، برنامه‌ریزی، اقناع‌سازی و همراه‌سازی همه مسئولان و به ویژه مردم دارد.

وی ادامه داد: بنابراین مقرر شد مطالعه این موضوع دقیق‌تر باشد و در روزهای آینده در ستاد مطرح و تصمیم‌گیری شود.

براساس این گزارش ، رهبر انقلاب درباره هشدار وزیر بهداشت و پیشنهاد تعطیلی دو هفته ایی سراسر ایران ، دستور بررسی به رئیس جمهور داده بود تا تصمیم گیری می شود .

این مقام مسئول با اعلام بازنگری وزیر بهداشت در مورد مکان، دارو، امکانات مالی و مادی و بررسی نتیجه در جلسه آینده، افزود: یکی از موضوعات جلسه، اثر بخشی جرائم کرونایی و شرایط کنترلی بود که مقرر شد اصناف و نیروی انتظامی برای فعالیت صنوف و تردد ، پیشنهاداتی ارایه دهند .

رحمانی فضلی درباره برگزاری مراسم محرم هم توضیح داد: کمیته امنیتی انتظامی ، تصمیمات مناسبی گرفته و پروتکل‌های وزارت بهداشت ، تصویب و به  همه جوامع مذهبی اعم از هیات‌ها و مساجد و ... ابلاغ شده است. سازمان تبلیغات نیز متولی و مسئول رعایت پروتکل‌ها است . مراسم باید در فضای باز به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌ها انجام شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ