کد خبر: ۱۷۲۷۸۹
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۵/۱۳

آمریکا خواهان پیش قدم شدن انگلیس در پاسخ به ایران شد
درباره حادثه نفتکش اسرائیلی :

آمریکا خواهان پیش قدم شدن انگلیس در پاسخ به ایران شد

معاون وزیر خارجه آمریکا از تمایل واشنگتن برای پیش قدم شدن انگلیس در تصمیم گیری درباره حادثه اخیر نفتکش اسرائیلی در دریای عمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، وندی شرمن درباره حادثه اخیر نفتکش اسرائیلی گفت: کاخ سفید تمایل دارد،انگلیس در شکل دهی پاسخ به حمله ادعایی ایران به نفتکش رژیم صهیونیستی،پیش قدم شود.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در این خصوص گفت: واشنگتن در حال مشورت با دولت‌های منطقه و فرا منطقه برای واکنشی مناسب در آینده است.

همچنین وزارت خارجه آمریکا درباره حادثه اخیر برای چهار کشتی در نزدیکی سواحل امارات،اعلام کرد: هنوز نمی توان در این خصوص اظهار نطر کرد اما واشنگتن به همکاری و تبادل اطلاعات با شرکا درباره این حادثه ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، چهار کشتی عصر دیروز در نزدیکی سواحل امارات هشداری را مخابره کردند که تحت شرایط نامعلومی کنترل را از دست داده اند.طبق اعلام یگان عملیات تجارت دریایی ارتش انگلیس،احتمالا افراد مسلح کنترل یکی از کشتی‌ها به نام آسفالت پرینسس را در اختیار گرفتند.

اگرچه هیچ‌یک از اخبار منتشر شده، دارای منبع روشن و مورد تایید نیست و از قول منابع غیرمشخص منتشر شده اما حاکی از ناامنی در خطوط کشتیرانی در خلیج فارس و دریای عمان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ