کد خبر: ۱۷۴۴۴۹
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۶/۳

پیش بینی باران و هشدار به طوفان شن و گرمازدگی در ۷ استان‌
سازمان هواشناسی اعلام کرد :

پیش بینی باران و هشدار به طوفان شن و گرمازدگی در ۷ استان‌

سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید و رعدوبرق طی امروز تا شنبه در برخی مناطق و وقوع طوفان شن و گرمازدگی در ۷ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در گیلان،‌ مازندران،‌ ارتفاعات البرز و تهران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر،‌بارش باران،‌ وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا پنجشنبه در مازندران، گلستان،ارتفاعات استان‌های البرز،‌ تهران و سمنان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر،‌بارش باران،‌گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

شنبه هفته آینده در ارتفاعات البرز مرکزی، رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی شده و یکشنبه در اکثر مناطق، آسمان صاف و جوی پایدار حاکم است.

از بعدازظهر امروز و طی روز پنجشنبه دریای خزر و از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه بخش‌های شمالی و مرکزی خلیج‌فارس مواج است.

طی امروز تا جمعه در نیمه شرقی خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان ،شرق کرمان،جنوب شرق و جنوب خراسان رضوی و شرق هرمزگان احتمال وقوع طوفان شن، خیزش گردوخاک، کاهش دید، تاخیر در پروازهای احتمالی، کاهش کیفیت هوا، اختلال در تردد جاده‌ای و خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست.

با استقرار توده هوای گرم از ظهر فردا تا بعدازظهر جمعه در خوزستان و جنوب ایلام، وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر ،گرمازدگی و افزایش مصرف حامل های انرژی پیش بینی می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ