کد خبر: ۱۷۴۶۱۲
۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۶/۹

سهام رایتل تا پایان سال جاری در بورس عرضه اولیه می شود
معاون امور هلدینگ‌های شستا:

سهام رایتل تا پایان سال جاری در بورس عرضه اولیه می شود

معاون امور هلدینگ‌های شستا با اعلام اصلاح ساختار سرمایه رایتل و ادغام برخی شرکت‌ها ، وعده عرضه اولیه این اپراتور تلفن همراه تا پایان سال جاری داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید کاردار در حاشیه بازدید از شرکت رایتل گفت: شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان هلدینگ ارتباطات شستا، یکی از سه اپراتور تلفن‌ همراه ایران بوده و شستا به عنوان سهامدار 100 درصدی رایتل در نظر دارد با عرضه شرکت ها در بورس، گامی در راستای افزایش شفافیت شرکت ها و بهبود جریان نقدینگی بردارد.

وی افزود: از اهداف سال گذشته مدیران شستا و رایتل، بسترسازى و انجام اقداماتی برای حضور در بورس شرکت در سال جاری بوده که با اصلاح ساختار سرمایه، ادغام برخی شرکت‌ها و دیگر اقدامات این موضوع صورت پذیرفته و با عقد قرارداد با کارگزارى صبا تأمین، فرآیند بورسى شدن شرکت در حال انجام است.

کاردار ادامه داد: انتظار می رود تا پایان سال با عرضه سهام رایتل، بتوان بخشی از مردم و مشترکین را به عنوان سهامدار این شرکت دید .

براساس این گزارش، مجید صدری مدیرعامل اسبق این شرکت در سال 96 و طی چند نوبت وعده عرضه اولیه سهام رایتل در بورس و عرضه به سرمایه گذاران خارجی داده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ