کد خبر: ۱۷۵۰۵۱
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۶/۲۱

معاملات مشکوک دو شرکت قطعه ساز، دو سهم دارویی + ۱۱ نماد دیگر
در روز ریزش ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی شاخص رخ داد:

معاملات مشکوک دو شرکت قطعه ساز، دو سهم دارویی + ۱۱ نماد دیگر

در روز ریزش ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی شاخص، دو شرکت قطعه ساز، دو سهم دارویی به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش منفی قیمت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با ریزش 40 هزار و 466 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 489 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 6.3 و 19.9 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، سایپا، ایران خودرو، پارس خودرو به همراه پالایشگاه بندرعباس با داد و ستد 461، 458، 389، 253 و 252 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 23 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، محور خودرو شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد 4.7 درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد 113.2 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های روان فن آور، سرمایه گذاری لقمان، توکا ریل، داروسازی زاگرس فارمد پارس، درخشان تهران، قند بیستون، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران ، سرمایه گذاری توس گستر، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین، آما، کارخانجات داروپخش، ساروج بوشهر، پرمیت و آلومینیوم ایران مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو شرکت قطعه ساز، دو سهم دارویی به همراه 11 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ