کد خبر: ۱۷۵۰۶۷
۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۶/۲۲

کیفیت در هلدینگ زر حرف اول را می زند / عدم مردودی نمونه برداری محصولات
رییس سازمان ملی استاندارد:

کیفیت در هلدینگ زر حرف اول را می زند / عدم مردودی نمونه برداری محصولات

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: هلدینگ زر به رغم کثرت تولید در تمامی نمونه برداری ها هیچ عدم انطباق و مردودی نداشته و پایه و اساس محصولات مجموعه بر اساس کیفیت است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا شریعتی ضمن تقدیر از هلدینگ زر به دلیل کیفیت بالای محصولات گفت: این مجموعه تولیدی به رغم کثرت تولید، در تمامی نمونه برداری ها هیچ عدم انطباق و مردودی نداشته و پایه و اساس محصولات آن بر اساس کیفیت بوده و کیفیت در این مجموعه حرف اول را می زند. این مجموعه صنعتی نه تنها یکی از بهترین برندهای داخلی بلکه در خاورمیانه است.

وی افزود: در حال حاضر گروه صنعتی و پژوهشی زر به بیش از ۵۰ تا ۶۰ کشور جهان محصول صادر می کند و هیچ مشکلی در حوزه استاندارد کالا در سایر کشورها ندارد.

محسن امینی مدیرعامل زر ماکارون نیز از افزایش ایجاد اشتغال با تکمیل طرح های هلدینگ در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مجموعه با بالاترین سطح رشد، کیفیت و فناوری تحقیق و توسعه، توانسته به استانداردهای جهانی دست پیدا و محصول را به کشورهای اروپایی محصول صادر کند. گروه صنعتی و پژوهشی زر با کمک جوانان ایرانی و استفاده از فناوری و دانش روز دنیا، زیر ساخت های خوبی را ایجاد کرده تا به استانداردهای روز جهانی برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ