کد خبر: ۱۷۵۱۲۷
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۶/۲۳

۲۲۸ هزار خودرو به دلیل پوشش و مخدوشی پلاک در تهران جریمه شدند
جانشین رئیس پلیس راهور :

۲۲۸ هزار خودرو به دلیل پوشش و مخدوشی پلاک در تهران جریمه شدند

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از اعمال قانون بیش از ۲۲۸ هزار خودرو به دلیل تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک در نیمه اول سال خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابوالفضل موسوی‌پور درباره اقدامات پلیس راهور تهران در برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک گفت: با شروع کرونا، 330 هزار و 307 مورد اعمال قانون مربوط به تخلفات پلاک در تهران صورت گرفت . طی سال 98 در مجموع 13 هزار و 837 خودرو نیز در این رابطه متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: سال گذشته با شیوع کرونا و افزایش انگیزه درباره تخلف پوشش و مخدوشی پلاک، 572 هزار و 587 مورد اعمال قانون درباره تخلفات پلاک صورت گرفت که با رشد حدود 73 درصد تخلف و اعمال قانون همراه بود. همچنین آمار توقف خودروها با رشد 28 درصدی همراه شد به 17 هزار و 719 دستگاه رسید.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پنج ماه نخست سال بیش از 228 هزار مورد اعمال قانون مربوط به تخلفات پلاک در تهران صورت گرفت و 5 هزار و 750 خودرو  در پارکینگ توقیف شده‌اند. این آمار نشان‌دهنده افزایش این نوع جرم و تخلف در زمان شیوع کرونا است.

موسوی‌پور گفت: در  محدوده‌های ورودی به طرح ترافیک، محدوده کاهش آلودگی هوا، قبل و بعد از دوربین آن در بزرگراه‌ها همچنین در شب، گروه های پلیس راهور تهران مستقر هستند . همچنین هزار و 438 مورد از توقیفات درباره مخدوشی پلاک مربوط به شب ها بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ