کد خبر: ۱۷۵۲۴۰
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۶/۲۷

مهلت ۴۵ روزه به دولت برای ساماندهی کارکنان شرکتی ، حجمی و قراردادی
رئیس کمیسیون اجتماعی خبر داد:

مهلت ۴۵ روزه به دولت برای ساماندهی کارکنان شرکتی ، حجمی و قراردادی

رئیس کمیسیون اجتماعی از مهلت ۴۵ روزه مجلس به دولت برای ساماندهی کارکنان اعم از شرکتی ، حجمی و قراردادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی اسماعیلی با اشاره به مهلت ۴۵ روزه مجلس به دولت برای ساماندهی کارکنان به تسنیم گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولتی اعم از شرکتی، حجمی، قراردادی و ... با حضور میثم لطیفی رئیس امور اداری و استخدامی در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی شد.

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی طرح با توجه به داشتن بار مالی،مقرر شد، دولت در این خصوص طی ۴۵ روز به مجلس لایحه ارائه دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: بر اساس این طرح، وقتی قرارداد شخصی از شرکتی به پیمانی و یا از پیمانی به رسمی تغییر کند،قطعا بر میزان حقوق افراد تاثیر می‌گذارد اما حقوق مشمول فعلی کارمندان و حقوق مستمری که در حال حاضر پرداخت می‌شود، همان میزان خواهد بود. لذا در این طرح که تبدیل به لایحه خواهد شد، وارد بحث حقوق و مزایا نمی‌شویم. چون قانون خاصی دارد.

اسماعیلی گفت: به محض اینکه دولت لایحه را به مجلس ارائه دهد، تلاش می شود به سرعت اعلام وصول و مراحل قانونی سپری و به قانون تبدیل شود. در صورت عدم ارائه لایحه در موعد مقرر، بلافاصله این طرح در مجلس به جریان خواهد افتاد.در غیر این صورت، نمایندگان در بودجه سال 1401 منابع آن را تعیین خواهند کرد تا ساماندهی کارکنان دولت انجام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای‌ پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ