کد خبر: ۱۷۵۲۵۴
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۶/۲۷

آمادگی
مدیرعامل شرکت مطرح کرد:

آمادگی "ذوب" برای تامین سازه های فولادی جهت تحقق ساخت یک میلیون مسکن

مدیرعامل ذوب آهن ضمن اشاره به برنامه عرضه مستقیم محصولات برای تقاضاهای با مقیاس کم از آمادگی تامین سازه های فولادی برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منصور یزدی زاده در بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران گفت: انواع محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و محصولاتی مانند آرک TH۳۶ برای معادن طبق نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

وی افزود: محصولات فولادی ذوب آهن در بورس به فروش می رسد ولی با کسب مجوز و کمک شرکت های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات، درصدد یافتن راهی برای عرضه  مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضاهای با مقیاس پایین مردم و تکمیل سبد خرید آنها است. هرچند این کارخانه قدمت دارد ولی با توجه به طرح های توسعه و نوسازی، تمامی قسمت ها به روز شده است .

این مقام مسئول با اشاره به نقش ذوب آهن در تامین سازه های فولادی و برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت ادامه داد: "ذوب" این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد. با این حال از مسئولان بلند پایه انتظار می رود نیازهای شرکت های تولیدی و صنعت فولاد از جمله ذوب آهن را در نظر بگیرند و همان گونه که انتظار دارند محصولات فولادی با کیفیت و ارزان قیمت تحویل بگیرند در جهت تامین مواد اولیه و انرژی با قیمت مناسب هم اقدام کنند. برای تقویت زنجیره تولید باید از ابتدا تا انتها به فکر مصرف کننده و تولید کننده بود.

یزدی زاده گفت: در این زمینه بانک ها، معادن و سازمان های مختلف باید با تولید کنندگانی مانند ذوب آهن همکاری و مشارکت کنند. در این صورت با عرضه تولیدات فولادی و دیگر مصالح ساختمانی توسط شرکت های مختلف و از جمله ذوب آهن، طرح ساخت یک میلیون مسکن دولت و تبعات اقتصادی و اشتغال زایی آن خیلی سریع تر و بالاتر از انتظار به ثمر می رسد. به هر حال این شرکت با سازمان های مختلف به ویژه سازندگان سازه های فولادی،آماده همکاری است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ