کد خبر: ۱۷۵۳۳۷
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۶/۲۹

امیدواری رئیسی به رشد اقتصادی و کاهش تورم
در جلسه هیات دولت اعلام شد:

امیدواری رئیسی به رشد اقتصادی و کاهش تورم

رییس جمهور با اعلام اینکه هیچ مانعی در تقویت روابط اقتصادی با کشورهای منطقه نیست به رشد اقتصادی و کاهش تورم امیدوار شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: کشورهای عضو این سازمان، بستر همکاری با ایران را از هر زمان دیگری مهیا تر می‌دانند و همه وزارتخانه‌ها وظیفه دارند ظرفیت‌های همکاری را شناسایی و در مسیر رشد اقتصادی به کار گیرند.

وی افزود: بندر چابهار دروازه ارتباط با آسیا و جهان بوده و شتاب در توسعه و بهره برداری آن از اهمیت زیادی برخوردار است. سیاست خارجی دولت، تقویت روابط با همسایگان با اولویت دیپلماسی اقتصادی است که با قدرت پیگیری خواهد شد و هیچ مانعی برای تقویت روابط تجاری با منطقه وجود ندارد.

رئیس جمهور ادامه داد: با تسریع روند واکسیناسیون، سال تحصیلی جدید در موعد مقرر آغاز می شود و همه دانش آموزان، دانشجویان و خانواده ها اطمینان داشته باشند امر آموزش رونق خواهد گرفت و تعطیلی و تاخیر در آن خسارت به فرزندان است.

رئیسی گفت: گام‌های مثبتی در زمینه رشد اقتصادی و کاهش تورم برداشته شده و امید است این روند با سرعت بیشتری همراه شود و برای مردم ملموس باشد. تصمیمات اقتصادی باید همراه با مطالعه و کار کارشناسی باشد تا گام‌های اجرایی که در حوزه اقتصادی برداشته می شود تاثیرگذار و همراه با نتیجه روشن باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ