کد خبر: ۱۷۵۴۹۸
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۷/۳

شاد پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی و شکل‌دهنده زیرساخت‌ها
در مراسم بازگشایی مدارس با حضور رئیس‌جمهور مطرح شد:

شاد پلتفرمی در راستای عدالت آموزشی و شکل‌دهنده زیرساخت‌ها

رئیس‌جمهور در مراسم بازگشایی مدارس با اشاره به لزوم فعال شدن ظرفیت‌های فضای مجازی گفت: توسعه در گرو توسعه آموزش و پرورش و عدالت آموزشی امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صبح امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401-1400 ، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مدرسه پسرانه فولادفر شهر ری بصورت رسمی در مراسم بازگشایی مدارس که پخش زنده آن از طریق شاد نیز انجام شد، شرکت و سال تحصیلی خوبی را برای دانش آموزان آرزو کردند.

ابراهیم رئیسی در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول نیز حضور داشت با اشاره به برنامه شاد از زحمات تمامی تلاشگران عرصه آموزش در دوران کرونا تقدیر کرد و گفت: هزینه کردن در امر آموزش بزرگترین سرمایه گذاری است و ظرفیت های فضای مجازی باید فعال شود. توسعه در گرو توسعه آموزش و پرورش آن است و در این راستا عدالت آموزشی امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا کاظمی نیز با اشاره به اقدامات وزارت آموزش و پرورش در حوزه توسعه عدالت آموزشی گفت: در این راستا با استفاده از ظرفیت تمام سازمان ها، زمینه آموزش همگانی فراهم شد که شاد یک نمونه آن بود. به این واسطه چراغ آموزش روشن نگاه داشته شد

بنابراین گزارش، شاد رسانه آموزشی-تعاملی ملی است که همزمان با شیوع کرونا توسط همراه اول برای کمک به نظام آموزشی پایه گذاری شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ